Doprava zadarmo od 60 eur. Objednajte si tovar za 60 eur a získajte dopravu zadarmo!

Vrátenie tovaru

Netrafili ste sa? Alebo máte nakoniec inú predstavu?

Pripravili sme stručný návod, ako ideálne postupovať pri vrátení tovaru. Môžete samozrejme využiť aj akýkoľvek iný postup, ktorý vyplýva z právnych predpisov (§ 7 ZoOSnD, zákon č. 102/2014 Z. z.).

 

Pokiaľ nie ste členmi Sportisimo Klubu, môžete tovar z e-shopu vrátiť do 30 dní od jeho prevzatia. Zákazníci, ktorí sú členmi nášho Sportisimo Klubu, môžu vrátiť tovar z e-shopu, ale aj ten zakúpený v predajni Sportisimo, a to v oboch prípadoch až do lehoty 90 dní od nákupu. Zaregistrujte sa u nás a získajte ďalší benefit!

Vrátenie osobne v predajni Sportisimo

  1. Zákazníci, ktorí nie sú registrovaní do Sportisimo Klubu, môžu osobne vrátiť len tovar zakúpený v e-shope (do 30 dní od jeho prijatia). Je to možné v ktorejkoľvek predajni Sportisimo po celej SRČlenovia Sportisimo Klubu môžu osobne vracať aj tovar, zakúpený v predajni Sportisimo (do 90 dní od nákupu).
  2. Produkty, ktoré chcete vrátiť, odporúčame vracať v pôvodnom obale. Musí byť zároveň nepoužitý, nepoškodený, vrátane prípadného príslušenstva a vhodný na ďalší predaj.
  3. Spoločne s tovarom si pripravte faktúru, ktorá sa k nemu vzťahuje. Pokiaľ ste nákup uskutočnili ako registrovaný zákazník a dohľadáte ho vo svojom Sportisimo účte, nie je faktúra nutná. Registrovať sa môžete behom pár minút.
  4. Peniaze vám vrátime obratom a rovnakou cestou, akou prebehla pôvodná platba za tovar. Teda ak ste platili v hotovosti, dostanete hotovosť, pokiaľ kartou, vrátime vám rovnakú sumu späť na kartu.
    Upozornenie: Vrátenie čiastky na účet prebehne do 3–5 pracovných dní.
  1. Tovar zakúpený cez e-shop môžu neregistrovaní zákazníci vracať do 30 dní a členovia Sportisimo Klubu do 90 dní od prijatia zásielky. POZOR: Tovar, zakúpený v predajni nie je možné vracať poštou!
  2. Na vrátenie poštou budete potrebovať dva dôležité dokumenty – faktúru a vytlačený a vyplnený formulár Odstúpenie od zmluvy (PDF). Potrebné údaje na vyplnenie formulára nájdete na faktúre. Oba dokumenty vložte do balíka spoločne s tovarom, ktorý si prajete vrátiť.
  3. Produkty odporúčame vracať v pôvodnom obale. Zákazník zodpovedná predávajúcemu za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku neopatrného nakladania s tovarom. Predávajúci uplatní nárok na náhradu u zákazníka tak, že mu zašle prijaté finančné prostriedky (kúpnej ceny tovaru) za kúpu tovaru, znížené o náhradu.
  4. Zásileku starostlivo zabaľte, aby nedošlo behom dopravy k jej poškodeniu.
  5. Zašlite balík doporučene alebo štandardne na adresu nášho reklamačného oddelenia, uvedenú nižšie. Zásielku na dobierku si na danej adrese žiaľ nikto z nás nemôže prevziať, takže by sa vám vrátila späť nevybavená.

    Sportisimo SK, s.r.o., Lamač 6780, 84103 Bratislava - OC Bory Mall
  6. Po tom, ťo k nám dorazí zásielka s tovarom aj všetky potrebné dokumenty, vám najpozdejšie do 14 dní vrátime peniaze. Platili ste za tovar pri prevzatí dobierkou? Dajte nám prosím svoje číslo účtu, kam peniaze zašleme.