Vrátenie tovaru

Netrafili ste sa? Alebo máte nakoniec inú predstavu?

Pripravili sme stručný návod, ako ideálne postupovať pri vrátení tovaru. Môžete samozrejme využiť aj akýkoľvek iný postup, ktorý vyplýva z právnych predpisov (§ 7 ZoOSnD, zákon č. 102/2014 Z. z.).

 

Pokiaľ nie ste členmi Sportisimo Klubu, môžete tovar z e-shopu vrátiť do 30 dní od jeho prevzatia. Zákazníci, ktorí sú členmi nášho Sportisimo Klubu, môžu vrátiť tovar z e-shopu, ale aj ten zakúpený v predajni Sportisimo, a to v oboch prípadoch až do lehoty 90 dní od nákupu. Zaregistrujte sa u nás a získajte ďalší benefit!

Vrátenie osobne v predajni Sportisimo

  1. Zákazníci, ktorí nie sú registrovaní do Sportisimo Klubu, môžu osobne vrátiť len tovar zakúpený v e-shope (do 30 dní od jeho prijatia). Je to možné v ktorejkoľvek predajni Sportisimo po celej SRČlenovia Sportisimo Klubu môžu osobne vracať aj tovar, zakúpený v predajni Sportisimo (do 90 dní od nákupu).
  2. Produkty, ktoré chcete vrátiť, odporúčame vracať v pôvodnom obale. Musí byť zároveň nepoužitý, nepoškodený, vrátane prípadného príslušenstva a vhodný na ďalší predaj.
  3. Spoločne s tovarom si pripravte faktúru, ktorá sa k nemu vzťahuje. Pokiaľ ste nákup uskutočnili ako registrovaný zákazník a dohľadáte ho vo svojom Sportisimo účte, nie je faktúra nutná. Registrovať sa môžete behom pár minút.
  4. Peniaze vám vrátime obratom a rovnakou cestou, akou prebehla pôvodná platba za tovar. Teda ak ste platili v hotovosti, dostanete hotovosť, pokiaľ kartou, vrátime vám rovnakú sumu späť na kartu.
    Upozornenie: Vrátenie čiastky na účet prebehne do 3–5 pracovných dní.
  1. Tovar zakúpený cez e-shop môžu neregistrovaní zákazníci vracať do 30 dní a členovia Sportisimo Klubu do 90 dní od prijatia zásielky. POZOR: Tovar, zakúpený v predajni nie je možné vracať poštou!
  2. Na vrátenie poštou budete potrebovať dva dôležité dokumenty – faktúru a vytlačený a vyplnený formulár Odstúpenie od zmluvy (PDF). Potrebné údaje na vyplnenie formulára nájdete na faktúre. Oba dokumenty vložte do balíka spoločne s tovarom, ktorý si prajete vrátiť.
  3. Produkty odporúčame vracať v pôvodnom obale. Zákazník zodpovedná predávajúcemu za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku neopatrného nakladania s tovarom. Predávajúci uplatní nárok na náhradu u zákazníka tak, že mu zašle prijaté finančné prostriedky (kúpnej ceny tovaru) za kúpu tovaru, znížené o náhradu.
  4. Zásileku starostlivo zabaľte, aby nedošlo behom dopravy k jej poškodeniu.
  5. Zašlite balík doporučene alebo štandardne na adresu nášho reklamačného oddelenia, uvedenú nižšie. Zásielku na dobierku si na danej adrese žiaľ nikto z nás nemôže prevziať, takže by sa vám vrátila späť nevybavená.

    SPORTISIMO s.r.o.
    Einsteinova 18
    851 01 Bratislava
  6. Po tom, ťo k nám dorazí zásielka s tovarom aj všetky potrebné dokumenty, vám najpozdejšie do 14 dní vrátime peniaze. Platili ste za tovar pri prevzatí dobierkou? Dajte nám prosím svoje číslo účtu, kam peniaze zašleme.