Výmena tovaru

Netrafili ste veľkosť? Alebo máte nakoniec inú predstavu? Pripravili sme stručný návod, ako ideálne postupovať pri výmene tovaru. 

 

Pokiaľ nie ste členmi Sportisimo Klubu, môžete tovar z e-shopu alebo predajne Sportisimo vymeniť do 30 dní od jeho prevzatia. Zákazníci, ktorí sú členmi nášho Klubu (sú registrovaní), môžu meniť tovar počas 90 dní.  Zaregistrujte sa u nás a získajte ďalší benefit!

Výmena osobne v predajni

  1. Osobne môžu v ktorejkoľvek z predajní Sportisimo po celej SR meniť tovar členovia Klubu (do 90 dní) aj neregistrovaní zákazníci (do 30 dní). Nezáleží na tom, či bol tovar objednaný cez e-shop, alebo zakúpený v predajni Sportisimo.
  2. Produkty, ktoré chcete vymeniť, odporúčame vracať v pôvodnom obale. Musí byť zároveň nepoužitý, nepoškodený vrátane prípadného príslušenstva a vhodný na ďalší predaj.
  3. Pri výmene je potrebné predložiť predajný doklad. Pokiaľ ste nákup uskutočnili ako registrovaný zákazník a dohľadáte ho vo svojom Sportisimo účte, nie je doklad nutný. Nie ste ešte členom Sportisimo Klubu? Registrovať sa môžete v priebehu pár minút.
  4. Výmena je možná za akýkoľvek tovar. Pokiaľ si vyberiete drahší produkt, rozdiel medzi cenami doplatíte pri pokladni. Pokiaľ si nevyberiete nič, tovar vám vymeníme za poukážku, ktorú môžete uplatniť v priebehu 1 roka v ľubovoľnej predajni Sportisimo.

Výmena poštou

  1. Tovar zakúpený cez e-shop môžu neregistrovaní zákazníci vymeniť do 30 dní a členovia Sportisimo Klubu do 90 dní od prijatia zásielky. POZOR: Tovar zakúpený v predajni meniť poštou nie je možné!
  2. Pripravte si dva dôležité dokumenty – faktúru a vytlačený a vyplnený formulár Postup výmeny tovaru (PDF). Potrebné údaje na vyplnenie formulára nájdete na faktúre. Oba dokumenty vložte do balíka spoločne s meneným tovarom.
  3. Produkty, ktoré chcete vymeniť, odporúčame poslať v pôvodnom obale. Musí byť zároveň nepoužitý, nepoškodený vrátane prípadného príslušenstva a vhodný na ďalší predaj. Zásielku starostlivo zabaľte, aby pri doprave nedošlo k jej poškodeniu.
  4. Balík zašlite doporučene alebo štandardne na adresu nášho reklamačného oddelenia uvedenú nižie. Zásileku na dobierku si na danej adrese žiaľ nikto z nás nemôže prevziať, takže by sa vám vrátila späť nevybavená.

    SPORTISIMO s.r.o.
    Einsteinova 18
    851 01 Bratislava
  5. Pokiaľ sa jedná o prvú výmenu produktu či produktov, zašleme vám nový požadovaný tovar a uhradíme jeho dopravu. Pokiaľ by sa jednalo o ďalšie výmeny z totožného nákupu, budeme už poštovné aj balné účtovať.
  6. Doba vybavenia výmeny trvá spravidla 2–4 pracovné dni. Vo výnimočných prípadoch sa však proces môže pretiahnuť na 8–10 pracovných dní.